Ένα άλλο πρόσωπο μίας γαλαζοαίματης, πολλή μαγειρική, ένα τεράστιο budget, μάλλον λιγότερες προβολές από τις αναμενόμενες και πολλές μα πολλές κακές κριτικές. 

Η lifestyle εκπομπή της Meghan Markle είναι στον αέρα και συγκεκριμένα στην πλατφόρμα του Netflix – διαθέσιμη και στην Ελλάδα, με τις αντιδράσεις να έχουν πάρει φωτιά. 

Το «With Love, Meghan» είναι η είσοδος της Δούκισσας του Σάσεξ, στον κόσμο των εκπομπών μαγειρικής και lifestyle, «απέναντι» σε ήδη πετυχημένες αντίστοιχες συνταγές και προσωπικότητες όπως αυτές της Julia Child και της Martha Stewart. 

Αυτή ωστόσο δεν είναι η πρώτη απόπειρα της Meghan σε μέσο και σχετικά με φαγητό, αφού είχε ξεκινήσει ήδη το web blog  «The Tig», όταν ήταν ηθοποιός στο «Suits», το οποίο έκλεισε όταν μπήκε στη βρετανική βασιλική ζωή. 

Τι βλέπουμε στο With Love, Meghan 

Σε γενικές γραμμές, η Meghan προσπαθεί να δείξει μία άλλη της πλευρά, πολύ μακριά από αυτή της βασιλικής οικογένειας. Μίας γυναίκας απλής, που περιποιείται τον κήπο της, μαγειρεύει, φορά καθημερινά ρούχα και γελά στην κάμερα χωρίς αναστολές. 

Εμφανίζεται ο σύζυγός της, πρίγκιπας Χάρι, στην εκπομπή; Ναι, για λίγο, στο όγδοο επεισόδιο, κατά τη διάρκεια του πάρτι στον κήπο της. Υπάρχουν επίσης ανεπαίσθητα αστεία γι' αυτόν διάσπαρτα στην υπόλοιπη εκπομπή, όσο η Meghan πασπαλίζει σπόρους κάνναβης πάνω από ψητά καρότα «για υφή». Αποκαλύπτει η εκπομπή κάτι καινούργιο για τους Σάσεξ ή τη βασιλική οικογένεια; Όχι ιδιαίτερα.

Η εκπομπή αφιερώνει σημαντικά περισσότερο χρόνο στην αγάπη της για τη μαγειρική, την κηπουρική και το σπίτι γενικότερα. Ως επί το πλείστον, η Meghan αναλαμβάνει το ρόλο της νοικοκυράς και βέβαια της προωθήτριας προϊόντων. 

Συνεχίζει να φέρνει στο προσκήνιο το πασπάλισμα σπόρων και βρώσιμων λουλουδιών πάνω σε φαγητό, όμως μέσα από αυτό και άλλα τέτοια παραδείγματα έρχονται και τα προϊόντα που πρέπει να προβληθούν. Το ίδιο ισχύει και για τις κονσέρβες, τα τσάγια και τα μπισκότα που εμφανίζονται σε μεγάλο βαθμό στο «With Love, Meghan». Βέβαια, αρκετές φορές βλέπουμε και έλλειψη ετικετών στο γάλα, την μπίρα και τα φρούτα,  γεγονός που αρκετοί θεώρησαν λάθος και μη ρεαλιστικό. Δεν μπορεί να είναι όλα τόσο τέλεια. Από πού προέρχονται αυτά τα προϊόντα; 

Η εκπομπή αυτή, αποτελεί μέρος της τρέχουσας συμφωνίας της ίδιας και του πρίγκιπα Harry με το Netflix, ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων και διάρκειας 5 ετών, η οποία λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους. Υπάρχουν οκτώ επεισόδια, το καθένα έχει διάρκεια περίπου 30 λεπτά και υπάρχει ένας καλεσμένος ή και περισσότεροι, τους οποίους φιλοξενεί σε κάθε επεισόδιο. 

Τι είπαν κριτικοί και δημοσιογράφοι 

Φυσικά και μία τέτοια εκπομπή θα είχε ποικίλα σχόλια. Η αμερικανίδα δημοσιογράφος της Washington Post, Rachel Kurzius είπε χαρακτηριστικά: «Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση από το With Love, Meghan είναι το πόσο πολύ η εκπομπή αναδεικνύει τη χαρά της να κάνει τα είδη των εργασιών που η βασιλική οικογένεια πληρώνει επαγγελματίες για να κάνουν. Δίνει συμβουλές για την οργάνωση των λουλουδιών και των φυτών σε πολλά επεισόδια, συλλέγει μέλι με στολή μελισσοκόμου, μαζεύει αυγά από το κοτέτσι της αυλής που εμφανίστηκε στην πολυσυζητημένη συνέντευξη της ίδιας και του Harry στην Oprah. Αυτή η εκπομπή είναι ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθειά της να αξιοποιήσει την ταυτότητά της ως lifestyle influencer. Κατά ειρωνικό τρόπο, οι influencers είναι όσο πιο κοντά μπορούμε να φτάσουμε σε βασιλική οικογένεια αυτές τις μέρες στην Αμερική». 

Από την άλλη, η κριτικός μόδας Rachel Tashjian δήλωσε ότι με τη Meghan, είναι πάντα δύσκολο να καταλάβεις αν προσπαθεί να γίνει κατανοητή ή αν προσπαθεί να μας εντυπωσιάσει. Στην πραγματικότητα, το γούστο της είναι πολύ μπαρόκ. Κάνει ασταμάτητα περίτεχνα χόμπι χειροτεχνίες: φτιάχνει κεριά, μελισσοκομεί, φτιάχνει κέικ, παρασκευάζει τσάι! Μία θεά στο σπίτι που τα κάνει όλα τέλεια. 

Πόσο ρεαλιστικό είναι το πρότυπο της «απλής, καθημερινής» Meghan; 

Η Meghan προσπαθεί να ακροβατήσει ανάμεσα σε δύο κόσμους. Ο τρόπος ζωής που επιδεικνύει είναι ταυτόχρονα εκλεπτυσμένος, αλλά και καθημερινός. Μιλάει πολύ για όλους τους τρόπους με τους οποίους οι τηλεθεατές μπορούν να κάνουν ακριβώς ό,τι κάνει εκείνη εύκολα, αλλά τελικά δεν ξέρουμε κατά πόσο αυτό είναι ρεαλιστικό. 

Για παράδειγμα, σε κάποιο επεισόδιο η Meghan βρίσκεται με την καλεσμένη της σε ένα εκπληκτικό θερμοκήπιο στο Montecito και μιλούν για το πώς κάποιος θα μπορούσε εύκολα να αγοράσει κάποια από αυτά τα σερβίτσια που βλέπουμε σε μια υπαίθρια αγορά. Σε ένα άλλο, επισκέπτεται μια αγορά λουλουδιών και δείχνει πώς θα φτιάξει ένα εντυπωσιακό και μεγάλο μπουκέτο. Σίγουρα, θα μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο, αλλά πόσο θα μας κόστιζαν τελικά αυτά τα λουλούδια ή αυτό το σερβίτσιο; 

Επίσης, όσο και αν προσπαθεί να μας «πείσει» για το απλό και προσιτό στυλ, ξέρουμε ότι η κουζίνα είναι ένα καλοντυμένο σκηνικό που θυμίζει ταινία, με ένα συνεργείο 80 και πλέον ατόμων. Η ίδια βγαίνει συνεχώς στον εντυπωσιακό κήπο για να πάρει χόρτα για τις σαλάτες, βότανα για γαρνιτούρες και ντομάτες από το μποστάνι. Αλλά ποιος φροντίζει πραγματικά αυτόν τον κήπο; 

Και στην τελική, η Meghan μπορεί να θέλει να δείξει ότι μας καλεί και μας φιλοξενεί στο σπίτι της, αλλά, όπως λέει και η κριτικός μόδας Rachel Tashjian, ίσως όταν πηγαίνουμε στο σπίτι ενός πλούσιου φίλου, θέλουμε να απολαμβάνουμε ένα ή δύο ποτήρια ακριβό κρασί, ενώ ατενίζουμε την καλύτερη θέα ή καθόμαστε σε έναν πανάκριβο καναπέ. Δεν θέλουμε να κάνουμε μαζί του χειροτεχνίες! 

Δεύτερη σεζόν - αβέβαιο το συμβόλαιο της μαγείρισσας Meghan 

Πάντως, ό,τι και να έχει ειπωθεί, οι ιθύνοντες της πλατφόρμας του Netflix έχουν μάλλον απογοητευτεί από τις επιδόσεις του, αλλά και τις κακές κριτικές. 

Η εκπομπή έπεσε ήδη από την πρώτη δεκάδα των σειρών με τις περισσότερες προβολές παγκοσμίως, στις ΗΠΑ συγκεκριμένα, αλλά και το Ηνωμένο Βασίλειο, με το που πέρασαν έξι μέρες από την κυκλοφορία της. 

Και μπορεί δεύτερη σεζόν να ανακοινώθηκε, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι ανανεώνεται και η συμφωνία των 100 εκατ. μεταξύ της Meghan και του Netflix. Για να δούμε λοιπόν…

Πηγή: The Washington Post